Opplevelse og markedskunnskap – 10 studiepoeng

>> 6. juli 2011















Vi arrangerer nå et deltidsstudium i Opplevelse og markedskunnskap. Det faglige ansvaret er lagt til Høgskolen i Lillehammer v/Senter for livslang læring

Gjennom dette studiet skal studentene tilegne seg kunnskap om ulike turistsegmenter, endringer i disse segmentene, bruken av informasjon, distribusjonskanaler og de reisendes beslutningskriterier. I opplevelsesdelen skal det gis grunnleggende innføring i opplevelsesproduksjon. Deltakerne skal også tilegne seg kunnskap om innholdet i en markedsplan.

Målet er å kunne anvende denne kunnskapen i utvikling av egen bedrift eller organisasjon.

3 samlinger i løpet av 2011 og 2012, á to dager.

Pris: 4.390,- eks. eksamen- semesteravgift samt pensumlitteratur.
Samlingene vil bli avholdt i Oppdal og Rennebu.
Søknadsfrist: 15.09.11

For ytterligere informasjon og påmelding:
Aktivum Midt-Norge AS v/Heidi Hokseng
Tlf. 909 56 732
heidi.hokseng@aktivum-mn.no

Samarbeidspartnere: 
Innovasjon Norge, Blilyst, Destinasjon Oppdal AS, Oppdal Næringsforening, rennebu kommune og Oppdal kommune.